Сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії та вподобання для кращого досвіду використання сайту. Ми не передаємо інформацію третім особам без вашого відома. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою Політикою конфіденційності та Публічною Офертою
Блог БіномКрафт торгової компанії
БіномКрафт Україна постійно знаходить актуальні бізнес-кейси, публікує власні дослідження, висвітлює майбутні тренди.
Блог компанії БіномКрафт - це невелика частина тієї інформації, яка допомагає клієнтам розвивати бізнес та знаходити нові можливості в той час, коли решта просто пливе за течією. Тут ви зможете знайти корисні поради для компаній з великим досвідом та ознайомитись з алгоритмом дій для стартапів, які тільки починають виходити на ринок.
Уявіть ситуацію: ви підготували класну комерційну пропозицію (КП), відправили її клієнту і сидите в очікуванні відповіді. Але відповіді немає. Клієнт начебто цікавився, а тепер тиша. Чому так відбувається? Як скласти КП, щоб угода відбулася? Давайте разом з фахівцями ТОВ «БіномКрафт» розберемо це на конкретних прикладах і рекомендаціях.
Можливо, ви є природженим лідером, але навіть не підозрюєте і не замислювалися про це. Менеджери ТОВ «БіномКрафт» проаналізували ознаки, які відрізняють звичайного, хорошого, класного співробітника-фахівця від потенційно дуже талановитого, успішного керівника.
Вибір професії - один із найважливіших кроків у житті, від якого залежить майбутнє. Ринок праці змінюється настільки стрімко, що знайти напрям, який буде актуальним на роки вперед, - дедалі складніше. У цій статті на сайті ТОВ «БіномКрафт» ми розглянемо вісім професій, які мають перспективи.
Пошук роботи - це важливий і напружений період у житті людини. На початку ви рекламуєте себе за допомогою свого резюме, послужного списку та результатів роботи. Однак одного CV недостатньо. Досвідчені HR-фахівці Binom Craft знають, що вся правда про людину проявляється в рамках живого діалогу. Рішення про прийом на роботу приймається буквально в перші дві-три хвилини.
Початок свого бізнесу - це дуже важкий і напружений період. Утім, свій бізнес - це загалом заняття складне, але на старті буде особливо складно. Уявімо ситуацію. Ви вирішили зайнятися наданням туристичних послуг. Для організації роботи компанії необхідно налагодити співпрацю з готелями, ресторанами, домовитися про трансфери та багато іншого.
Впровадження системи KPI може призвести як до позитивних, так і до негативних результатів економічної діяльності компанії. Прорахунків може бути багато. Фахівці Біномкрафт аналізують найпоширеніші з них.
Навіщо потрібні показники KPI. Як працює система KPI в бізнесі? Для чого вона потрібна власнику, співробітникам і бізнесу в цілому? У блозі БіномКрафт Україна розглянемо, як працює ця система і які є підводні камені.
Прогнозується, що через 20-30 років зникне до половини наявних професій. Технологічний прогрес стимулює зміни в суспільстві та економіці країн. Відповідно, відбуваються зміни на ринку праці. У блозі БіномКрафт торгової компанії говоримо про напрямки, у яких люди поки що обходять штучний інтелект.
Бізнес-план - це документ, у якому описано цілі та плани бізнесу, а також способи їх досягнення. Його використовують усередині компанії або передають зовнішнім користувачам - наприклад, інвесторам, банкам або потенційним партнерам. Менеджери ТОВ БіномКрафт простими словами розповідають, що таке бізнес-план і як його скласти.
У бізнесі завжди є конкуренти (якщо, звісно, ви не робите щось таке, що ніхто більше повторити не може). Вони так і норовлять переманити ваших клієнтів і відібрати частину прибутку. Природно, кожен бізнесмен хоче бути кращим за своїх суперників. Що зробити, щоб зберегти і примножити кількість клієнтів? Звичайно, можна опустити ціни.
В офлайн і онлайн магазинах продають мільйони різних товарів. Багато торгових майданчиків пропонують однакові або схожі товари. Унікальна торгова пропозиція - це відмінна риса, яка робить ваш бізнес кращим за конкурентів.
Спеціалісти БіномКрафт Україна розказують про нескладні кроки, які допоможуть керівнику аналізувати роботу і тримати себе в тонусі. Орієнтуючись на них, будь-який начальник зможе відстежувати рівень своєї ефективності, покращувати себе і бізнес.
Навіщо і як керівнику аналізувати свою ефективність
Торгівля за системою дропшиппінгу - легкий і недорогий спосіб розпочати свій бізнес. Ви звільнені від необхідності закуповувати товар, орендувати приміщення для складу, займатися бухгалтерією, організовувати доставку та інших обов'язків, які притаманні традиційному товарному бізнесу.
У вас є база клієнтів. Передплатники. Покупці. Ті, з ким ви продовжуєте працювати. І ті, з ким ще жодного разу не перетиналися. Пропонуємо вам кілька швидких тактик сегментації та персоналізації е-mail розсилок, які ви можете спробувати вже сьогодні. Це цікава і корисна практика поділу контактів, цільової аудиторії та поточних клієнтів на дрібні групи за низкою характеристик.
Цифрові медіа увійшли в кожен дім і в кожну сім'ю. Ми вже не уявляємо свого життя без месенджерів та онлайн-спілкування. Це основна причина, через яку маркетологи інвестують у цифровий маркетинг і рекламу.
Не існує простої й однозначної відповіді на це запитання. Асортимент, накладні витрати, конкуренція, стратегія ціноутворення та багато інших чинників впливають на маржу. Пастка, в яку потрапляє чимало ритейлерів: прибуток збільшується, і здається, що з бізнесом усе гаразд. Те, що у вас підвищився продаж насправді нічого не означає!
Незважаючи на те, що електронна комерція набирає все більших оборотів, офлайн-торгівля все ще не здає позицій. У зв'язку з постійною появою нових онлайн-магазинів, торгових сторінок в соцмережах і величезних маркетплейсів складно собі уявити, що 82% всіх світових роздрібних продажів все ж таки припадає на офлайн-магазини.
Віртуальну приватну мережу було створено для обходу блокувань на сайтах. Але в останні роки почастішала кількість кібератак, спрямованих на малий та середній бізнес. Сьогодні підприємці потребують інструментів кібербезпеки, тому VPN-провайдери впроваджують захисні механізми додатків. Як знадобиться VPN у бізнесі?
Через високу конкуренцію в електронній комерції програми лояльності для ретейла стали майже обов’язковим інструментом досягнення маркетингових цілей. В В2В сегменті програми лояльності направлені на компанії, які дуже часто є постійними гравцями на ринку і не потребують особливої уваги при залученні та стимулюванні.