Звичайно, ви можете рухатися за інерцією: як вийде, так і вийде. У кращому випадку ви все будете занадто довго адаптуватися до нових ролей, втрачаючи продуктивність; у гіршому випадку ця інерція призведе до провалу. Серйозні зміни вимагають дій. Ваше перше завдання - завоювати авторитет. Якщо вас усі поважали як колегу і фахівця, то про це можете забути. Управлінський авторитет доведеться здобувати з нуля.
Що обов'язково і регулярно потрібно робити, коли ви стали керівником для своїх колег
Контроль. Управління реалізується через контроль. Не потрібно цього уникати. Реалізуйте цю управлінську функцію за чітко визначеними критеріями і термінами. Контроль - це і є управління. Тільки не перестарайтеся. Це не дасть нічого хорошого.
Оцінка. Регулярно давайте зворотний зв'язок як закріплювальний (позитивний), так і коригувальний. Тепер це ваше завдання. Якщо ви не будете цього робити, у співробітників не буде приводу ставитися до вас як до керівника. Ви можете оцінювати чужу роботу тільки з позиції вище. Таким чином ви формуєте свій авторитет. При цьому не оцінюйте самих співробітників, а тільки результати роботи, рекомендують фахівці ТОВ «БіномКрафт».
Подяка. Говоріть співробітникам «дякую» навіть за ту роботу, яка входить до їхньої посадової інструкції. Коли ви дякуєте, то показуєте, що помічаєте добре виконану роботу. Це важливо, щоб вас сприймали як управлінця.