Event-маркетинг для ритейлу

Незважаючи на те, що електронна комерція набирає все більших оборотів, офлайн-торгівля все ще не здає позицій. У зв'язку з постійною появою нових онлайн-магазинів, торгових сторінок в соцмережах і величезних маркетплейсів складно собі уявити, що 82% всіх світових роздрібних продажів все ж таки припадає на офлайн-магазини.

Дослідження свідчать, що більше 30% покупців вважають за краще купувати офлайн через можливість «помацати» товар — оцінити його якість, розмір, вагу та інші характеристики наживо. Решту в стаціонарному магазині приваблює миттєвість отримання товару, відсутність необхідності платити за доставку та розкривати свої персональні дані, як при оплаті онлайн.

Тому, якщо у вас є офлайн-магазин, настав час скористатися всіма перевагами цього формату торгівлі по максимуму. У справі просування бренду не варто покладатися лише на класичну рекламу та «сарафанне радіо». Проведіть презентацію, благодійну акцію, концерт — та все, що завгодно, що зверне на вас увагу цільової аудиторії, рекомендують фахівці Біном Крафт.

Досліджуйте цільову аудиторію

Не знаючи, хто ваші потенційні клієнти, як можна зрозуміти та правильно розрахувати, чим їх зацікавити? Якщо магазин вже працює, зверніть увагу на портрет усередненого покупця. Якщо ви тільки плануєте відкриття магазину, проаналізуйте товар, на кого він розрахований? Погодьтеся, покупці одягу елітних брендів навряд чи прийдуть послухати виступ тиктокера, будь він хоч тричі кумиром сучасних підлітків.

Головна мета – просування бренду

Метою будь-якого івента має бути не просто залучення аудиторії та її позитивні емоції. Важливо пов'язати у свідомості відвідувачів цей захід із вашим брендом. Згідно зі статистикою Visme, 70% учасників грамотно спланованого маркетингового заходу надалі стають постійними клієнтами компанії. Тому згадуйте бренд у назві івента, роздавайте мерчі зі своєю символікою, платіть виконавцям за рекламу зі сцени — зробіть усе, аби відвідувачі знали, кому треба сказати «дякую» за організацію заходу.

Влаштуйте справжнє шоу

Якщо ви хочете, щоб вас помітили, потрібно провести щось дійсно яскраве і незабутнє, наголошують менеджери БіномКрафт. У книгарні планується презентація нового детектива? А як щодо того, щоб, окрім традиційної зустрічі з автором та читання уривків твору, організувати справжній квест із пошуком убивці? Чи не просто включити популярну музику на відкритті магазину музичних інструментів, а запросити модних виконавців, дозволити клієнтам зіграти самим чи заспівати караоке? Та ще й подарунки вручити найкращим із найкращих. Ефектно? Так, а головне – ефективно.

Вибирайте дату проведення заходу грамотно

При виборі дати проведення івента звертайте увагу на події календаря. Наближаються новорічні свята? Саме час заявити себе. У передсвятковий час люди частіше відвідують торгові центри, щоби купити подарунки близьким. Щільний пішохідний трафік біля вашого магазину гарантує підвищений інтерес до івенту навіть у тих перехожих, які до цього не мали поняття про ваш магазин.
Проведіть презентацію

Якщо у вас є новий продукт, або просто товар або послуга, що заслуговує на увагу, можна провести його презентацію. До того ж зробити це ефектно — наприклад, організувати показ мод для нової лінії одягу або тест-драйв в автосалоні.

Івенти із запрошеними ораторами

Тільки уявіть, який ажіотаж може спричинити присутність на заході знаменитості чи експерта у вашій галузі. По-перше, люди відвідають ваш магазин заради зустрічі із зіркою. А по-друге, вони навряд чи підуть із заходу без покупки – статистика свідчить, що 49% споживачів прислухаються до думки інфлюєнсерів.

Запропонуйте знижки за репост

Соцмережі — ефективний канал просування бізнесу, адже згідно зі статистикою, у світі понад 4,5 мільярди активних користувачів соціальних медіа. Тому, якщо ви хочете, щоб про вас дізналося якомога більше людей, запропонуйте гостям знижки та бонуси за репост публікацій про ваш бренд чи розміщення власних матеріалів.

Поширюйте мерчі

Думаєте, відомі бренди просто так дарують свою продукцію знаменитостям? Вся справа у рекламі. Наслідуйте їх приклад і ви роздайте мерчі з вашим логотипом відвідувачам заходу.

Проведіть розіграш

Розворуште своїх гостей – проведіть у процесі заходу конкурс чи розіграш, призом якого буде будь-який товар із вашого магазину. Як варіант, організуйте вікторину. Але щоб отримати від такого формату максимум користі, питання мають стосуватися вашої діяльності.

Експерти БіномКрафт Україна перед організацією будь-якого заходу радять проаналізувати, що вже проводилося раніше, який формат івентів виправдав себе, а який не спрацював. Орієнтуйтеся на специфіку свого бізнесу, не бійтеся експериментувати — і успіх не забариться.
Інші статті БіномКрафт Україна
Зв'язатися з нами
Пошта:
Адреса:
Україна, 61017, Харківська область, місто Харків, вулиця Сіриківська 1
Тел: