Створення програми лояльності для B2B бізнеса

Через високу конкуренцію в електронній комерції програми лояльності для ретейла стали майже обов’язковим інструментом досягнення маркетингових цілей. В В2В сегменті програми лояльності направлені на компанії, які дуже часто є постійними гравцями на ринку і не потребують особливої уваги при залученні та стимулюванні, як класичний та електронний ритейл.

Менеджери компанії БіномКрафт зібрали для вас основні тренди,

щоб покращити відносини з В2В клієнтами та партнерами.

Фокус на потребах клієнтів

Ваша програма лояльності повинна припинити просто нараховувати бали та пропонувати спеціальні пропозиції. Учасники програм лояльності шукають контент, який допоможе їм розв’язати їх проблеми та допомогти з кар’єрним ростом. Фахівці БіномКрафт торгової компанії рекомендують розвивати залученість учасників для обговорення та пошуку тем для створення контенту.

Розвивайте всі можливі канали комунікації

Для побудови довготривалих стосунків потрібно визначити найбільш зручніший канал комунікації для аудиторії. Це можете бути закритий Telegram канал з опитуваннями та статтями чи трансляція на YouTube в форматі відповідей та запитань. Ви повинні знайти свої особливості для розвитку контакту з аудиторією. Головне — не забувати, що всі точки взаємодії повинні мати цілісну комунікацію.

Максимальна персоналізація

Використовуйте програму лояльності як майданчик для дослідження своєї аудиторії, її шляху та поведінки. Спираючись на ці дані, підвищуйте рівень персоналізації в роботі з клієнтами: формуйте пропозиції та забезпечуйте індивідуальну адаптацію сервісів. Це не лише збільшить особисту значущість кожного клієнта, але й створить емоційний зв’язок із вашою компанією.

Ігрофікація

Зробіть ігрові елементи частиною своєї програми або використовуйте їх для активностей і промо. Винагороди за виконання завдань дають додаткові переваги, створюють відчуття досвідченості та зміцнюють ваш зв’язок із клієнтом. Наприклад, деякі з них можуть лишатися прихованими, доки користувач не пройде коротке опитування. Використання ігрової валюти та таблиці лідерів може бути чудовим способом мотивувати користувачів частіше взаємодіяти з вашою програмою, проводити час у змаганнях та отримувати нові винагороди.

Чат-боти

Месенджери стали звичною частиною нашої комунікації, зокрема й у сфері бізнесу. Інтеграція чат-ботів вивела його на новий рівень. І ця тенденція продовжує зростати, набуваючи популярності й у програмах лояльності. Це зручний інструмент як для бізнесу (адже допомагає автоматизувати роботу, покращити клієнтський досвід і нестандартно запустити новий продукт), так і для клієнта (адже він отримує сервіс 24/7).
Оптимізація коефіцієнта конверсії

Завжди памʼятайте про шлях клієнта, тестуйте його та вдосконалюйте. Швидкість відгукування на дії, UI- та UX-дизайн, інтерактивність — усе це впливає на користування й утримання вашої аудиторії, а зрештою, і на продажі.

Віртуальний подарунковий фонд

Оптимізуйте свій час і витрати на логістику та відмовтеся від фізичних подарунків. Обмін накопичених балів на онлайн-сертифікати та знижки від партнерів у вигляді промокодів забезпечують більшу свободу вибору як вам, так і аудиторії.

Довготривалість програм

Конкуренція з кожним роком посилюється, і програми лояльності не виняток із загального правила. Щоб заохотити аудиторію залишатися з вами й надалі, подаруйте їй відчуття привілейованості за допомогою спеціальних можливостей і винагород залежно від строку їх реєстрації.

Реферальні програми

«Сарафанне радіо» — дієвий інструмент як у B2B, так і в B2C. Ба навіть більше, адже аудиторія нині набагато вимогливіша. На її думку вже важко впливати за допомогою звичних маркетингових інструментів, але порада тих, кому довіряють, працює. Винагороджуйте клієнтів, які діляться інформацією про вас і залучають нових учасників, рекомендують експерти Біном Крафт.
Інші статті БіномКрафт Україна
Зв'язатися з нами
Пошта:
Адреса:
Україна, 61017, Харківська область, місто Харків, вулиця Сіриківська 1
Тел: