Що є найважливішим у роботі менеджера?

Керівники бувають різні. Наприклад, хтось талановитий у налагодженні стосунків із підлеглими: він легко знаходить контакт зі співробітниками, а вони діляться всім, чим тільки можуть. Є такі начальники, які дуже люблять точність і контроль. Інші керівники - як командир в армії: жорсткі та вимогливі. На противагу їм є керівники дуже душевні та м'які: вони створюють таку атмосферу, в якій люди із задоволенням проявляють таланти та вигадують геніальні ідеї.

Часто виникає таке запитання: що насправді головне в роботі керівника? Яким він має бути? Є одна якість, яку можна назвати головною. Про неї ми розповімо наприкінці цієї публікації в блозі ТОВ «БіномКрафт». Далі розглянемо поширені міфи про начальників.


Міф №1: Керівник - винятково позитивна та товариська людина

Як часто ви зустрічали керівника, який є нескінченно позитивним, а його підлеглі начебто перебувають у милостивому стані? Відповімо: дуже рідко. Це всього лише міф. Як показує життя, злагоджені, ефективні та результативні команди часто бувають у дуже вимогливих, жорстких і часто не дуже життєрадісних начальників. Його підрозділ або компанія дають позитивні результати, а його підлеглі не звільняються, незважаючи на стиль управління.


Міф №2. Начальник завжди має бути жорстким
Другий міф є логічним продовженням першого: керівник має бути жорстким, хмурити брови та стукати кулаком по столу. Іноді він може показово кидати будь-що в стіну, щоб справити враження на людей. Однак тут є такий нюанс: якщо вам як людині жорсткість не властива, то люди це відчуватимуть. Награна жорсткість взагалі не працює. Підлеглі просто сміятимуться у вас за спиною. Крім того, люди швидко адаптуються до постійного прояву жорсткості й перестають серйозно сприймати поведінку керівника. Так, іноді є сенс бути дуже жорстким і вимогливим, особливо в якихось екстремальних ситуаціях, але це повинно бути природно і доречно.

Чому в керівника виникає бажання проявляти показну жорсткість? Це може бути відчайдушною спробою хоч якось впоратися зі своїми підлеглими за умови, що ця людина не знає, як це робити правильно. Проте краще не кричати, а використовувати правильні інструменти впливу та управління. Які? Поговоримо про це в наступних публікаціях у блозі ТОВ «БіномКрафт».

Міф №3: Уміти виконувати роботу підлеглих
Наступний міф: начальник має краще за підлеглих знати, як виконувати роботу. Або інше його формулювання: ви маєте моральне право керувати людьми, тільки якщо знаєте, як насправді робити цю роботу і здатні показати їм приклад.

Однак, якби це було так, то найбільшими корпораціями та найуспішнішими компаніями, керували б виключно супервчені. Але такі люди працюють у дослідницьких підрозділах і лабораторіях, а керують професійні керівники. Їм не потрібно бути найкращими фахівцями. Для виконання роботи в них є підлеглі. Керівник повинен мати уявлення про те, як його підлеглі виконують роботу, але це не означає, що він має бути здатний зробити своїми руками цю роботу.
Міф №4. Найняти «правильних» людей і нічого не робити
Досить поширеним є міф, згідно з яким найголовніше - найняти «правильних людей», і тоді вам узагалі не потрібно буде нічого робити. Нібито ці люди все зроблять за вас.

Однак навіть найбільш «правильні» люди - це теж люди. Вони можуть лінуватися, відволікатися, помилятися тощо. Їхньою роботою потрібно керувати. Інакше можуть виникнути проблеми. Навіть найпрекрасніші співробітники не будуть самокерованими. Подивіться на всі найбільші корпорації: скрізь є керівники, рівні управління, плани, стратегія тощо.

Что главное?
Итак, мы подошли к тому, чтобы дать ответ на вопрос: какое качество руководителя является самым важным? Ответ ТОВ «БіномКрафт» будет довольно коротким. Главное в работе руководителя – способность видеть результат. Начальник должен понимать, какой ожидается конкретный результат деятельности компании, и задавать правильное направление его достижения.
Інші статті БіномКрафт Україна
Зв'язатися з нами
Пошта:
Адреса:
Україна, 61017, Харківська область, місто Харків, вулиця Сіриківська 1
Тел: