Реклама і воронка продажів

Цифрові медіа увійшли в кожен дім і в кожну сім'ю. Ми вже не уявляємо свого життя без месенджерів та онлайн-спілкування. Це основна причина, через яку маркетологи інвестують у цифровий маркетинг і рекламу.

Воронка продажів - це послідовність етапів, які проходить потенційний клієнт від першого контакту з рекламою або продуктом до купівлі товару, що його зацікавив. Добре зроблена реклама впливає на охоплення цільової аудиторії і допомагає залучати на сайт або в магазин більше потенційних покупців.
Проста воронка продажів об'єднує в собі маркетингові заходи та продажі. Реклама - це основний інструмент, який використовують на всіх етапах воронки продажів. З її допомогою мотивують клієнта, підводять його до рішення про покупку.
Розглянемо основні етапи воронки продажів.

План (Plan)

Цей етап охоплює планування і визначення стратегії маркетингу і продажів компанії. Необхідно визначити цільову аудиторію, виокремити особливості пропонованого продукту або послуги, а також вибрати канали просування.
Охоплення (Reach)

Це основний етап залучення потенційних клієнтів холодної аудиторії, яка або перебуває в пошуку конкретних товарів, або зовсім нічого не знає про те, що їй пропонують. Мета реклами на цьому етапі - підвищити охоплення цільової аудиторії, залучити на сайт або в магазин більше потенційних покупців і сформувати попит. Для швидкого запуску реклами та оптимізації взаємодії з клієнтами на початковій стадії цього етапу маркетологи БіномКрафт Україна використовують пошукове просування або контекстну рекламу. Паралельно цьому працюють з рекламою і просуванням у соціальних мережах, роблять email-розсилки, підключають контент-маркетинг.

Дія (Act)

На цьому етапі виявляють потенційних клієнтів, які показують свою зацікавленість, наприклад, заповнюють форму зворотного зв'язку, залишають свої контактні дані або email для отримання більш детальної інформації. На етапі важливо нагадувати потенційним клієнтам про ваш бізнес, продукт або послугу, стимулюючи їх рухатися далі по воронці. Можна нагадати про знижки, акції або бонуси під час покупки.
Вибір каналів просування

Вибір каналів просування залежить як від самого продукту, так і від цільової аудиторії, бюджету та інших чинників.
Реклама в пошукових системах (PPC). Це рекламний формат, який допомагає привернути увагу цільової аудиторії та спрямувати її на сайт компанії.
Реклама в соціальних мережах. Facebook, Instagram, LinkedIn та інші.
Email-маркетинг. Новини про компанію, інформація про нові продукти, знижки та інші акції. Цей канал просування дає змогу ефективно комунікувати з потенційними клієнтами і постійними клієнтами через email-розсилки.

SEO-оптимізація. Інструмент довгострокового маркетингу, за допомогою якого покращують видимість сайту в пошукових системах і залучають органічний трафік.

Прямі продажі. Цей канал просування особливо ефективний там, де важливе особисте спілкування і демонстрація продукту. Пряме спілкування, телефонні переговори, листування в месенджерах - все це елементи прямих продажів БіномКрафт торгової компанії. Ми структуруємо маркетинговий план замовника навколо воронки продажів і оптимізує його маркетингову стратегію. Кожен етап воронки може бути оптимізований для підвищення конверсії та збільшення повторних продажів.
Конвертація (Convert)

На цьому етапі зацікавлені клієнти перетворюються на покупців: оформляють замовлення на сайті, підписують договір, оплачують товар. На цьому етапі конвертації важливо не упустити клієнта, переконуючи і підштовхуючи його до здійснення покупки. На думку менеджерів компанії БіномКрафт, у рекламі потрібно: акцентувати увагу на унікальних особливостях продукту, розповідати про додаткові переваги, описувати детально сам продукт.

Залучення (Engage)

Покупець починає використовувати куплений товар. Важливо закріпити відносини з клієнтом, підвищити його задоволеність і зробити постійним. Бізнесу потрібні хороші рекомендації. Тому варто не втрачати можливість і підтримувати зв'язок, надаючи клієнту додаткову інформацію, знижки та бонуси.
Інші статті БіномКрафт Україна
Зв'язатися з нами
Пошта:
Адреса:
Україна, 61017, Харківська область, місто Харків, вулиця Сіриківська 1
Тел: