У вас є база клієнтів. Передплатники. Покупці. Ті, з ким ви продовжуєте працювати. І ті, з ким ще жодного разу не перетиналися. Пропонуємо вам кілька швидких тактик сегментації та персоналізації е-mail розсилок, які ви можете спробувати вже сьогодні. Це цікава і корисна практика поділу контактів, цільової аудиторії та поточних клієнтів на дрібні групи за низкою характеристик.
Еmail-маркетинг дає швидкий результат і не вимагає зайвих витрат, особливого оформлення, роботи копірайтера і дизайнера. Виграш у часі очевидний: можна швидко розповісти про знижки, термінові пропозиції, акції. Сегментацію зазвичай проводять на основі наборів схожих критеріїв: демографічних даних, джерела підписки та історії покупок. Такий підхід допомагає персоналізувати розсилку, створюючи релевантний і ефективний контент. Час, коли лист одного й того ж змісту надсилався всім, уже давно мину, кажуть маркетологи компанії БіномКрафт.
Сегментація даних: підвищує відкриваність, збільшує кількість кліків, збільшує кількість повторних покупок.
Історія покупок
Це, мабуть, одна з найочевидніших маркетингових стратегій. Переглянувши історію покупок, ви зможете зрозуміти: що купували ваші клієнти, чим вони цікавилися, що ще їх може зацікавити. Під сегментацію на основі історії покупок досить просто створити цільові та релевантні маркетингові повідомлення. Аналізуючи вподобання, ви можете надсилати клієнтам: спеціальні пропозиції, інформацію про акції та знижки, свої рекомендації. Такий підхід підвищує ймовірність повторних продажів.
Демографія та географія
Найпростіше спробувати, як працює стратегія email-сегментації, налаштувавши таргетинг на конкретні демографічні дані, стверджують спеціалісти Біном КРАФТ. Вік, стать, посада і рівень доходу можуть багато чого розповісти про потреби та інтереси людини. Вирішіть, які показники найбільш важливі для вашого бізнесу. Нехай відвідувачі сайту і клієнти вашого магазину заповнюватимуть форму реєстрації в обмін на невеличкий подарунок (знижку або купон). Так ви зможете зібрати потрібну інформацію. Не забудьте додати опцію підписки на сторінку оформлення замовлення.
Або сфокусуйтеся на тих, хто, навпаки, активний і залучений. Зробіть розсилку і повідомте про майбутній розпродаж. Після цього класифікуйте всіх, хто відкрив лист, як "зацікавлених". Для цієї групи можна робити вже окрему кампанію з особливими пропозиціями.
Позиція у воронці продажів
Клієнти, які перебувають у верхній частині воронки, повинні отримувати електронні листи зовсім іншого змісту, ніж ті, хто перебуває внизу. Найімовірніше, це буде менш персоналізований лист з описом продукту, інформацією про бренд, розповіддю про досвід клієнтів та їхні відгуки.
Е-mail маркетинг - чудовий спосіб підтримувати зв'язок із вашими клієнтами. Електронна пошта - це класичний канал ретаргетингу. З його допомогою можна проводити масштабні маркетингові кампанії без великих витрат і бюджетів. БіномКрафт торгова компанія допоможе вам сегментувати списки контактів, підготує персоналізований контент, проведе розсилку.
Відправляючи своїм передплатникам цільові повідомлення, адаптовані до моделей поведінки і звичок клієнтів, ви можете змінити рівень залученості, збільшити конверсію і підвищити їхню довгострокову лояльність.
Сегментація за географічною ознакою - цінний інструмент, особливо для бізнесу, в якому місце розташування магазину і покупця впливають на рішення про покупку. В онлайн-продажах під час такої розсилки обов'язково враховують сезонність.
Залученість
Вивчіть статистику ваших розсилок, особливо показники відкриваності (Open Rate) і клікабельності (CTR). Визначте рівень залученості клієнтів, сегментуйте дані активних і неактивних користувачів. Ви можете виділити тих, хто не відкривав ваші листи протягом кількох місяців, як неактивних користувачів, і створити спеціальну кампанію для їхнього повторного залучення.