З назви "унікальна торгова пропозиція" одразу стає зрозуміло, що це саме та "фішка", яка має привернути до вас увагу покупців. УТП показує, чим ваші товари або послуги відрізняються від аналогічних або схожих офферів конкурентів. Місія УТП - викликати у ваших клієнтів приблизно такі думки: "Це саме те, що мені потрібно", "Це те, що я куплю". Однак не перестарайтеся з унікальністю. УТП не має виглядати надто чарівно і нереалістично. Вона має бути актуальною, конкретною, ясною, чіткою та однозначною.
На що слід звернути увагу під час розробки УТП
- Насамперед визначте сильні сторони вашого продукту. Яку проблему він вирішує? Чому його купують?
- Унікальність вашої пропозиції має бути важливою не тільки для вас. Вона має бути значущою насамперед для клієнта. Проаналізуйте, що вони вважають дійсно важливим.
- Проведіть живе інтерв'ю з клієнтами або підписниками. Дізнайтеся, за якими критеріями вони вас обрали. Також можна опитати клієнтів за допомогою онлайн-анкети.
- Проаналізуйте, які УТП використовують конкуренти. Це необхідно для того, щоб уникнути повторів.
- Створіть для кожного сегмента цільової аудиторії свою унікальну пропозицію.
- Унікальність має посилювати вашу пропозицію на тлі конкурентів.
- Ви повинні мати можливість забезпечити цю унікальну перевагу.