Плануйте
Особиста продуктивність будується на плануванні. Розбивайте велику справу на етапи, прямо покроково. Багатьом здається, що щоденне планування не допомагає, а лише відбирає час. Однак, коли ви побачите повний список справ, які необхідно виконати за обмежений період, то почнете ворушитися швидше.
Розставляйте пріоритети
Бізнес - це нескінченний потік завдань щодо його поліпшення. Або порятунку, якщо справи йдуть погано. Насамперед необхідно зосередитися на важливих і дуже термінових завданнях. Якщо з ними не розібратися, то інші завдання вже не доведеться вирішувати.
Розставити пріоритети, визначити терміновість і важливість завдань допоможе система Ейзенхауера. У Біном Крафт ми користуємося цією системою і вже переконалися в її ефективності. Найважливіші та найтерміновіші справи необхідно обов'язково виконувати і якнайшвидше. Зазвичай це ті завдання, які мають дедлайн: здати проєкт, відповісти замовнику, провести переговори тощо. Важливі та не термінові справи необхідно запланувати. Як правило, в цю категорію потрапляє те, що робить вас і ваш бізнес кращими: пройти навчання, навести лад у базі знань тощо.
Термінові й не важливі справи необхідно делегувати. Зазвичай це якась рутинна робота, яка не потребує особливих навичок. Остання категорія - справи не термінові та не важливі. Їх потрібно контролювати або взагалі видалити зі свого плану.