Як все встигати і бути продуктивним

Початок свого бізнесу - це дуже важкий і напружений період. Утім, свій бізнес - це загалом заняття складне, але на старті буде особливо складно. Уявімо ситуацію. Ви вирішили зайнятися наданням туристичних послуг. Для організації роботи компанії необхідно налагодити співпрацю з готелями, ресторанами, домовитися про трансфери та багато іншого. Завдань багато, а часу на все не вистачає. Як у такій ситуації не потонути в справах і успішно справлятися з викликами, які стоять перед вами? Фахівці компанії Біномкрафт розкажуть про те, як зберігати результативну продуктивність.

Плануйте


Особиста продуктивність будується на плануванні. Розбивайте велику справу на етапи, прямо покроково. Багатьом здається, що щоденне планування не допомагає, а лише відбирає час. Однак, коли ви побачите повний список справ, які необхідно виконати за обмежений період, то почнете ворушитися швидше.


Розставляйте пріоритети


Бізнес - це нескінченний потік завдань щодо його поліпшення. Або порятунку, якщо справи йдуть погано. Насамперед необхідно зосередитися на важливих і дуже термінових завданнях. Якщо з ними не розібратися, то інші завдання вже не доведеться вирішувати.


Розставити пріоритети, визначити терміновість і важливість завдань допоможе система Ейзенхауера. У Біном Крафт ми користуємося цією системою і вже переконалися в її ефективності. Найважливіші та найтерміновіші справи необхідно обов'язково виконувати і якнайшвидше. Зазвичай це ті завдання, які мають дедлайн: здати проєкт, відповісти замовнику, провести переговори тощо. Важливі та не термінові справи необхідно запланувати. Як правило, в цю категорію потрапляє те, що робить вас і ваш бізнес кращими: пройти навчання, навести лад у базі знань тощо.


Термінові й не важливі справи необхідно делегувати. Зазвичай це якась рутинна робота, яка не потребує особливих навичок. Остання категорія - справи не термінові та не важливі. Їх потрібно контролювати або взагалі видалити зі свого плану.

Знайдіть "пожирачів часу"

Є завдання, які забирають велику кількість часу. При цьому їх можна або автоматизувати, або делегувати. Наприклад, відповіді на дзвінки. Розібратися з клієнтами допоможе впровадження CRM. Додайте на своєму сайті форму зворотного зв'язку і налаштуйте систему так, що вона сама відповідатиме на найпоширеніші запитання і передаватиме заявки менеджерам. Для делегування завдань необов'язково наймати співробітників у штат. Ви можете передати їх виконання на аутсорсинг.

Знайдіть свій стиль роботи

Для кожної людини характерні природні піки активності. Комусь простіше справлятися з найскладнішими справами на початку дня. Іншим потрібен час, щоб "розігнатися" - такі люди краще працюють у другій половині дня. Відстежте періоди, коли ви найбільш ефективні. Плануйте важкі завдання на цей час. Пам'ятайте, на продуктивність впливає і наше самопочуття.
Залиште місце для маневру
Бізнес - річ непередбачувана. Не складайте занадто щільний розклад - залиште місце для маневру. Якщо виникнуть форс-мажорні обставини, тоді вам не доведеться повністю ламати свій план. А ще не забудьте про час для відпочинку. Якщо якісно не перевести дух, то можна задихнутися. Біном Крафт торгова компанія проводить для співробітників тімбілдінги і пікніки, де можна поспілкуватися в неформальній обстановці.

Не забувайте оцінювати свою продуктивність. Наприкінці тижня звіряйтеся зі своїм планом. Проаналізуйте, що вдалося зробити і в які терміни, а що залишилося невиконаним і з яких причин. Проведений аналіз дасть змогу оптимізувати ваш робочий процес і підвищити рівень вашої продуктивності.
Інші статті БіномКрафт Україна
Зв'язатися з нами
Пошта:
Адреса:
Україна, 61017, Харківська область, місто Харків, вулиця Сіриківська 1
Тел: