Для гарантованої перемоги над конкурентами потрібно бути кращим у трьох речах:
Спочатку необхідно зрозуміти, наскільки ваш суперник або суперники успішні за кожним із цих пунктів. Отже, потрібно провести конкурентний аналіз. Головна його мета - знайти ключові показники конкурентів і порівняти їх зі своїми. Менеджери компанії БіномКрафт радять, як впоратися з суперниками і стати кращим.
Вивчення
На першому етапі слід проаналізувати бізнес-конкурента за двома критеріями: "що зроблено добре" і "що зроблено погано". Наприклад, ви помітили, що конкуренти використовують у рекламі листівки та банери з поганим дизайном. Отже, ваші рекламні креативи мають бути кращими. Конкурент активно просуває свою компанію в соціальних мережах, а ви працюєте тільки з контекстною рекламою? Отже, вам потрібно спрямувати зусилля на просування за допомогою таргетованої реклами, щоб ваша цільова аудиторія дізналася про вас у соцмережах.
Також необхідно проаналізувати сам продукт: купити товар або скористатися послугою. Завдяки методу "Перевірено на собі" ви зможете поспостерігати за своїми відчуттями від взаємодії з чужим бізнесом, його сервісу та якості продукту. Такий метод використовують менеджери Біном Крафт.