Як перемогти конкурента. Кілька простих порад

У бізнесі завжди є конкуренти (якщо, звісно, ви не робите щось таке, що ніхто більше повторити не може). Вони так і норовлять переманити ваших клієнтів і відібрати частину прибутку. Природно, кожен бізнесмен хоче бути кращим за своїх суперників. Що зробити, щоб зберегти і примножити кількість клієнтів? Звичайно, можна опустити ціни. А що якщо опонент теж зробить свій товар або послугу дешевше? Ви не зможете постійно знижувати ціни, тому що зрештою втратите гроші і збанкрутуєте.

Для гарантованої перемоги над конкурентами потрібно бути кращим у трьох речах:

  • маркетинг;
  • продукт;
  • продажі.

Спочатку необхідно зрозуміти, наскільки ваш суперник або суперники успішні за кожним із цих пунктів. Отже, потрібно провести конкурентний аналіз. Головна його мета - знайти ключові показники конкурентів і порівняти їх зі своїми. Менеджери компанії БіномКрафт радять, як впоратися з суперниками і стати кращим.


Вивчення


На першому етапі слід проаналізувати бізнес-конкурента за двома критеріями: "що зроблено добре" і "що зроблено погано". Наприклад, ви помітили, що конкуренти використовують у рекламі листівки та банери з поганим дизайном. Отже, ваші рекламні креативи мають бути кращими. Конкурент активно просуває свою компанію в соціальних мережах, а ви працюєте тільки з контекстною рекламою? Отже, вам потрібно спрямувати зусилля на просування за допомогою таргетованої реклами, щоб ваша цільова аудиторія дізналася про вас у соцмережах.


Також необхідно проаналізувати сам продукт: купити товар або скористатися послугою. Завдяки методу "Перевірено на собі" ви зможете поспостерігати за своїми відчуттями від взаємодії з чужим бізнесом, його сервісу та якості продукту. Такий метод використовують менеджери Біном Крафт.

Систематизація
На другому етапі необхідно систематизувати інформацію. Для цього може бути достатньо простої таблиці. До неї ви внесете всі дані, які змогли дізнатися про маркетинг, продажі та продукт конкурента. Однак цієї інформації недостатньо. Проаналізуйте відгуки в соціальних мережах про інші компанії, що працюють у вашій сфері, і дізнайтеся, на що найчастіше скаржаться клієнти. Таким чином ви зрозумієте, як поліпшити вашу роботу, щоб клієнти були задоволені. Також у конкурентів можна підглянути і корисні прийоми, про які споживачі відгукуються позитивно.

Планування
На завершальному етапі необхідно визначити і впровадити кроки щодо поліпшення роботи вашої компанії. Пройдіться списком, який ви склали за результатами попередніх етапів. Визначтеся, які рішення необхідно впровадити невідкладно, а які можна реалізувати пізніше. Вкажіть дедлайни.

Висновки
Вам не потрібно бути в два або п'ять разів кращим за конкурента. Достатньо невеликої переваги в дрібницях.

Наприклад:
  • рекламні банери на 5% більш клікабельні;
  • передзвонювати за залишеними заявками протягом години, а не наступного дня;
  • дотримуватися термінів доставки тощо.

Головне - пам'ятайте, що будь-який бізнес має вирішувати проблеми людей. Ваше завдання - робити це краще за всіх на ринку або у вашій локації.
Зробіть проведення конкурентного аналізу регулярною практикою. Слідкуйте за тим, як змінюються ваші опоненти: що в них поліпшується і що погіршується. Збирайте відгуки як про конкурентів, так і про роботу свого бізнесу. Проводьте інтерв'ю та анкетування клієнтів, щоб дізнатися, чим вони задоволені і що хотіли б поліпшити. Тільки так ви зможете створити кращий продукт, забезпечити кращий сервіс і випередити всіх суперників. Менеджери БіномКрафт торгової компанії бажають вам наснаги.
Інші статті БіномКрафт Україна
Зв'язатися з нами
Пошта:
Адреса:
Україна, 61017, Харківська область, місто Харків, вулиця Сіриківська 1
Тел: